Blog
Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, τα blogs αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για την προώθηση επιχειρήσεων, ιδεών και προσωπικών ιστοριών. Ωστόσο, η δημιουργία ενός blog post που να είναι ελκυστικό, informative και αποτελεσματικό δεν είναι πάντα εύκολη. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να γράφετε αποτελεσματικά blog posts. 1. Επιλέξτε ένα ενδιαφέρον…
Η διαχείριση ενός eShop μπορεί να είναι μια συναρπαστική και κερδοφόρα επιχείρηση, αλλά η αύξηση των πωλήσεων απαιτεί συνεχή προσπάθεια και στρατηγική. Ακολουθούν 5 βασικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις του eShop σας: 1. Βελτιστοποίηση εμπειρίας χρήστη: Εύχρηστο περιβάλλον: Βεβαιωθείτε ότι το eShop σας είναι εύκολο στη χρήση, με σαφή πλοήγηση, γρήγορη…
Τι είναι το Pillar Content (Επίκεντρο Περιεχομένου); Στο SEO, το Pillar Content αναφέρεται σε σελίδες του ιστότοπού σας που εστιάζουν σε μια θεματική ενότητα, είναι πλούσιες σε πληροφορίες και έχουν διαχρονική αξία. Συνήθως, είναι μακροσκελή άρθρα που καλύπτουν ένα θέμα σε βάθος, με στόχο να προσελκύσουν επισκέπτες, να χτίσουν backlinks και να βελτιώσουν την overall…
Η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, μια γιορτή γεμάτη αγάπη, ρομαντισμό και… δώρα! Είτε η επιχείρησή σας σχετίζεται άμεσα με την αγάπη, είτε όχι, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αξιοποιήσετε την εορταστική ατμόσφαιρα και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. 1. Δημιουργήστε εορταστική ατμόσφαιρα στο φυσικό σας κατάστημα : Διακοσμήστε το κατάστημά σας με ροζ, κόκκινα και…
Το Google Gemini είναι ένα επαναστατικό μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης (AI) από την Google AI, εκπαιδευμένο σε ένα τεράστιο σύνολο δεδομένων κειμένου και κώδικα. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά AI, το Gemini μπορεί να συλλογίζεται ολιστικά σε διάφορες μορφές, όπως κείμενο, εικόνες, βίντεο, ήχο και κώδικα. Αυτό το άλμα στην τεχνητή νοημοσύνη ανοίγει τον δρόμο για…
Το τελευταίο διάστημα, παρατηρείται μια αυξημένη προσπάθεια απάτης στο Facebook, με τη μορφή ψεύτικων μηνυμάτων που αποστέλλονται σε χρήστες σελίδων. Οι απατεώνες προσποιούνται ότι εκπροσωπούν την πλατφόρμα και χρησιμοποιούν τακτικές που στοχεύουν στο να εξαπατήσουν τους χρήστες. Το συγκεκριμένο σενάριο περιλαμβάνει την αποστολή ενός μηνύματος στη σελίδα ενός χρήστη με την ενημέρωση ότι η σελίδα…
Τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Χρησιμοποιούμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συνδεθούμε με φίλους και συγγενείς, να ενημερωθούμε για τα τελευταία νέα, να ψυχαγωγηθούμε και πολλά άλλα. Ωστόσο, η υπερβολική χρήση των social media μπορεί να οδηγήσει σε εθισμό. Πώς να καταλάβετε αν είστε εθισμένοι στα social media; Εδώ…
Σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης την Ίωνος Δραγούμη και συγκεκριμένα στον αριθμό 39 (Ίωνος Δραγούμη 39 και Εγνατία γωνία) χτυπάει η καρδιά της Prismart,εδώ βρίσκονται οι εγκαταστάσεις μας, από εδώ ξεκινούν όλα Η Ίωνος Δραγούμη είναι ξεκινά από την παραλία της Θεσσαλονίκης (ενώνεται με την Λεωφόρο Νίκης) και καταλήγει στην οδό…
Η επιλογή της κατάλληλης γραμματοσειράς μπορεί να αλλάξει την εμπειρία ανάγνωσης, και να επηρεάσει την εικόνα της επιχείρησής σας. Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τέσσερις υπέροχες ελληνικές γραμματοσειρές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν. Δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλές ελληνικές γραμματοσειρές διαθέσιμες στο διαδίκτυο (τουλάχιστον σε σχέση με τις λατινικές). Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσουμε πέντε από…
Το Internet Marketing Mix είναι ένας όρος που αναφέρεται στο συνδυασμό διαφορετικών στρατηγικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται στο ψηφιακό μάρκετινγκ για την προώθηση και τη διαφήμιση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας μέσω του διαδικτύου. Το Internet Marketing Mix βασίζεται στην κλασική θεωρία του Marketing Mix, η οποία περιλαμβάνει τέσσερα βασικά στοιχεία: το προϊόν (Product), την τιμή…
Η pay per click διαφήμιση (PPC διαφήμιση) αποτελεί μια αποτελεσματική μέθοδο διαφήμισης στο διαδίκτυο, η οποία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πληρώνουν μόνο όταν ένας χρήστης κάνει “κλικ” στη διαφήμισή τους. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο για την πραγματική επαφή που έχουν με τους χρήστες, καθιστώντας την PPC διαφήμιση μια κόστους-αποδοτική επιλογή για πολλές…
Το UX/UI design είναι ένας σημαντικός τομέας στον κόσμο του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ιστοσελίδων και εφαρμογών. Σήμερα λοιπόν, θα εξετάσουμε τι είναι το UX/UI design, τι ρόλο παίζει στην ανάπτυξη των ιστοσελίδων και των εφαρμογών, και τι πρέπει να γνωρίζετε για να είστε επιτυχημένοι σε αυτόν τον τομέα. Τι είναι το UX/UI design; Το…
Το SEO και το SEM είναι δύο τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να βελτιωθεί η θέση μιας ιστοσελίδας στην αναζήτηση στο Google. Ενώ και τα δύο έχουν στόχο να βελτιώσουν την εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης, υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα στα δύο. Τι είναι το SEO; Το SEO (Search Engine Optimization) είναι μια τεχνική που…
Στην εποχή του digital marketing, η κατοχή ενός ιστότοπου είναι ζωτικής σημασίας για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Είναι το πρόσωπο της επωνυμίας σας και συχνά μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ επιτυχίας ή αποτυχίας. Αυτό όμως που πολλοί άνθρωποι δεν λαμβάνουν υπόψη είναι πόσο γρήγορα και καλά φορτώνει ο ιστότοπός τους – και γιατί αυτό…
Η διαφήμιση pay-per-click (PPC) είναι μια ευρέως χρησιμοποιούμενη μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαφημίζονται στο σωστό κοινό την κατάλληλη στιγμή. Οι καμπάνιες PPC είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις. Αλλά προτού…
Στο ψηφιακό marketing, υπάρχουν πολλά αρκτικόλεξα. Ένας όρος που μπορεί να έχετε συναντήσει είναι το SEM ή μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. Τι είναι όμως το SEM; Με απλά λόγια, είναι ένας τύπος διαδικτυακού μάρκετινγκ που συμβάλλει στη βελτίωση της προβολής και της κατάταξής σας σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Bing. Σε αυτό το…
Το copywriting είναι η τέχνη της πειστικής επικοινωνίας ιδεών μέσω του γραπτού λόγου. Είναι κάτι περισσότερο από το να συνδυάζετε λέξεις μαζί – έχει να κάνει με την κατανόηση του κοινού σας και τη γνώση του πώς να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που θα έχει απήχηση σε αυτό. .H καλή γραφή είναι απαραίτητη εάν θέλετε να…
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, με την πλειονότητα των αγοραστών να προτιμούν πλέον να αγοράζουν προϊόντα μέσω διαδικτύου παρά από φυσικά καταστήματα. Με τόσες πολλές εταιρείες να λειτουργούν πλέον ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορεί να είναι δύσκολο για τις μικρότερες επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν από το πλήθος και να πείσουν τους πιθανούς πελάτες…
Το Social Media marketing έχει γίνει ο νέος τρόπος προσέγγισης του κοινού-στόχου σας. Ωστόσο, οι περισσότεροι έμποροι δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις διάφορες αποχρώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς να τα χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά για την εκστρατεία marketing. Με τόσες πολλές διαθέσιμες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι εύκολο να μπερδευτείτε σχετικά με το ποιες από αυτές…
Το digital marketing συνεχίζει να αναπτύσσεται ως βασική στρατηγική για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Το τοπίο του μάρκετινγκ αλλάζει γρήγορα και νέες ψηφιακές στρατηγικές αναδύονται καθημερινά. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίζετε με τις τελευταίες τάσεις, τις βέλτιστες πρακτικές και τα εργαλεία που είναι κατάλληλα για την εταιρεία σας. Αν διαβάζετε…
Εάν ξεκινάτε ένα νέο επιχειρηματικό εγχείρημα, η ιδέα σας μπορεί να φαίνεται εξαιρετική. Υπάρχει όμως πάντα ο κίνδυνος να πάει κάτι στραβά ή να μην είναι τόσο επιτυχημένη όσο ελπίζατε. Για να αποφύγετε τις παγίδες και να έχετε μια πιο σαφή εικόνα του προτεινόμενου εγχειρήματός σας, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προβείτε σε…
Στο σημερινό άρθρο θα αναφερθούμε στην έρευνα S.E.O η οποία είναι το πολύ σημαντικό πρώτο βήμα μιας επιτυχημένης στρατηγικής S.E.O. Σε περίπτωση που η παραπάνω πρόταση σου φάνηκε ακαταλαβίστικη και δεν γνωρίζεις τις βασικές αρχές του S.E.O, διάβασε πρώτα το άρθρο “Τι είναι το S.E.O και γιατί το χρειάζεσαι περισσότερο από όσο πιστεύεις.“Θα σε βοηθήσει…